Min vän Annas Möhippa i bilder

Förra lördagen hade vi möhippa för min älskade vän Anna som gifter sig i Februari.
Här kommer lite bilder från den :
Vart en hel del bilder
redo för Annas Möhippa
en sovande Nellie hela tiden
Fina bruden Anna
 
Jätte god Brunch på clarion sign hotell Hela gänget ! Närmast sitter min älskade fina vänner Linda,Jennie,Anna,Emnet,Mia och Sofia
 
Anna
allt gott =)
 
 
 
 
 
älskar Amerikansk inspirerat =)
 
Min älskade fina vän Emnet
 
 
 
 
 
 
 
 
Min älskade fina vän Jennie
Nellie vaknade till lite för Mat dags
 
 
efter brunchen var det dags för musikvideo inspelning
Anna var super duktig =)
 
vi stod hela gänget och trängdes för att vara kören
 
 
avslutar med 2 bilder på Nellie som är 7 veckor !
 
Har lite mera bilder som jag fått in i datan men det tar lite tid att ladda ner till bloggen och man har inte så mycket tid när man har 2 barn som kräåver mycket av tiden, det är inte lätt att få till ett inlägg ! Man är glad varje gång man lyckats då det alltid är någon av dem som skriker eller så drar Filippa i mig eller hon hittar på något bus.
 
Puss och Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen