Thanksgiving!

Hej!
I helgen är det thankdgiving och vi har det sim tradition att äta kalkon middag ! Så i morgon blir det kalkon med massa goda tillbehör :) idag ska bi bara vara hemma och mysa ! Har sovit lite dåligt i natt.
Igår var Filippas och Nellies älskade farmor och farbror här. Vi åkte en sväng till leklandet stor och liten ! Det var jätte bra och jätte fräscht där inne. Det var super skönt att det inte var så mycket folk, det var jätte lungt:) med tanke på att jag inte ska fara och flänga med Nellie så mycket. Men hon är nästan helt bra lite hostig men det går inte att jämföra med hur det varit. Så skönt att hon är bättre. Viktor skulle ha ett par jeans på nude på Outlet och jag sprang in i en ut av mina favorit butiker Tommy hilfigher och kom så klart ut med en vit fin tröja :) och 630:-fattigare ! Men det var den värd. Var inne i Lexington butiken men hittade inget där.
Till middag igår vart det pannbiff med tatziki.
Tack för en super mysig dag min älskade svärmor :)
Ha de så underbart i USA nu! Det är ni värda !
Ha en fin helg alla mins kära !
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen