Nellie 1 vecka

Hej!
Idag var det en vecka sedan vår lilla älskade Nellie föddes. Tiden går så snabbt.
Idag har vi varit hemma hela familjen lekt massor med Filippa, hon är så rolig och snacka en massa. Härmar och tar efter en massa. Hon vill pussa en massa på sin lilla syster.
Till middag vart det halv åtta hos mig middag med veckans vinnar meny.
Förrätt: Brucetta
varmätt: Pasta med fläskfile.
Båda rätterna var super goda. Så gå in på www.recept.nu och se efter Jeffs meny.
 
Mina nya höst plagg som jag handlade till mig igår.
 
Nellies älskade mormor har stickat allt fint till henne =) Tack snälla !!!!
 
Nellie har fått lite presenter !
 
 
 
 
Dagens förrätt
Dagens varmrätt
 
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen