Utlottning av mam nappar 2 st kit

Hej!
Har tänkt lotta ut napparna tidigare men det har varit lite fullt upp och inte funnits tiden men nu så kör vi en utlottning. Har fått chansen att testa Mams steriliseringsbox som är hur bra som helst snabbt enkelt och smidigt.
 
Så ta chansen nu att vara med, det ända du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarfältet och skriva vilken färg du skulle vilja ha (lila eller blå)
För mera info gå in på deras sida www.mambaby.com eller på facebook.
 
Lila eller blå !
 
 
Lycka till !!!!
Tävlingen håller på måndagen den 15 oktober
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chris & Viggo

Blå :)
Och stort grattis till sötnosen!

Svar: Hej! Vad roligt att ni var med och ville ha nappar. Maila ditt namn och adress till mig så skickar jag napparna =) [email protected] kramar Jessica
jessgucci

2012-10-09 @ 19:21:06
Postat av: Anna och Agnes

Vi önskar de lila napparna :-)

Svar: Hej! Vad kul att ni ville vara med i utlottning av nappar. Jag skickar napparna till dig ! Kramar Jessica
jessgucci

2012-10-12 @ 18:15:28
Postat av: Therese och Anton

Vi önskar dem blå. Puss och Kram

Svar: Hej! Vad roligt att ni ville vara med i utlottning av nappar ! Jag skickar blå till dig ! Kramar Jessica
jessgucci

2012-10-13 @ 08:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen