Måndag gravitets vecka 37

Hej!
Då var det ny vecka och jag går in i vecka 37 det går fort nu.
Idag när jag kom hem efter jag lämnat Filippa på förskolan så sov jag från 10-12,30 så skönt sen har jag inte gjort många knopp idag. Hämtade ut ett paket på posten det var från Philips avent. När jag var på blogg träffen så skrev jag upp mig att jag var intresserad att pröva deras bröstpump som är helt ny på marknaden. Så den ska jag testa och skriva om. Den verkar vara super bra. !
Till middag blev det kräft/ört soppa med aioli och vitlöksbröd.
Jätte god ! Tyvärr går det inte att ladda ner bilder från kameran, måste ta tag i att rensa bilderna på datan så blir det lite lättare i dataminnet.
 
Nu ska jag gå och lägga mig =)
Puss och Kram och Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen