Middag med mina vänner

Hej! Har precis slängt ihop världens enklaste rätt som Filippa och David får till middag. Själv ska jag på middag hos min älskade vän Linda och träffa mina andra älskade vänner.
Men jag måste vänta på att David kommer hem och löser av mig med Filippa.
Recept på middagen!
Kasseler delade i bitar
Röd paprika delad i bitar 2 st små
Purjolök delad i botar 1/2 stor purjo
Pressadvitlök 3-4 st
Salt och peppar
Crème fraschie 3 dl ca
Allt ska stekas och röras i hop.

Sen kan man tillsätta avokado och permensanost om man vill
Koka pasta till !
Super enkel och god middag !
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Jenny Hedman

Tack för ett supergott recept som var uppskattat av heeela familjen!!

Svar: Vad roligt =) Försöker dela med mig av recept som jag tycker bli gott =)
jessgucci

2012-09-26 @ 20:46:16
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen