Namn nappar

Hej!
Vill bara tipsa om bra namnnappar som man kan beställa på nätet, det är så bra på förskolan med namn på dem då fröknarna kan ah svårt att skilja dem åt.
Jag beställde från www.namnnappen.se
och vart jätte nöjd med dem, det var en sak bara som vart galet. Jag beställde naturgummi på nappen men problemet med dem var när jag kokade dem så färgade det på dom ljusa napparna så dom såg missfärgade ut. Trist, men jag mailade dem och det var inga problem fick nya =) fast då tog jag silikon. Och dom håller längre och färgar inte av sig. Jätte bra service från deras sida och kan rekomendera www.namnnappen.se
Det finns massa olika varianter på napparna så det passar barn i olika åldrar. Kommer att beställa till bebis i magen med !
Gulligt med namnet på dessutom kan man välja en liten symbol på Filippa fick en liten stjärna =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen