Trött, tröttare. tröttast

Hej!
Gud vad jag klagar känner jag men just nu så är jag så trött i kroppen, fötterna och det ända jag vill är att sova, längtar så mycket tills lilla bebisen är ute och man får tillbaka sin kropp. Just nu är det bebis som tar all min energi. Idag har jag sovit två gånger så skönt men det änns ändå inte tillräkligt. Var en sväng förbi citygross och barneshus, skulle kolla efter en sleepybead men den var slut. Det var en som frågade mig om jag hade varit med på halvåtta hos mig hon hade sett programen i veckan. Japp sa jag det stämmer, sen är det många barn som stirrar speciellt i mat affären. och även vuxna. Trodde ju att manär osynlig. Först undrar man om man har ruffsigt hår eller något sen kommer jag ju påkanske anledningen. Men men det läggs snart då det kommer nya avsnitt.
Det var så värt att vara med vi hade så himlans kul och man skrattade i en hel vecka. Underbara människor och även teamen som vi jobbade med var så fantastiska.
 
 
Innan jag åkte till sjukhuset åkte jag förbi Bigbaby i stinsen och beställde en sittdel till Buggaboo vagnen. Så snart är den komplett=) Gick en sväng i stinsen med men insåg att tiden var knappt så jag åkte direkt till
I går var jag på Danderyd sjukhus en svän hade tid vid kl 12. Skulle ha samtal om kjesarsnitt. Jag har aldrig varit så velig i hela mitt liv om beslutet hur jag ska göra, blir tokig och det är det ända jag går och tänker på just nu. Och det värsta av allt det är ju inte så lång betänke tid kvar nu. Det är fårgan om jag ska göra kjesarsnitt eller inte ???
Var säker på min sak när jag åkte dit i fredags men efter jag varit där är jag osäker igen, blir tokig på mig själv. Har fått en läkar tid där och ska prata igenom med henne och jag har ju lite tid dit att tänka igen.
Tror jag kommer ta en planerad kjesarsnitt tid och om bebis kommer innan ska jag försöka födda vanligt, och hon sa attt jag kommer inte behöva ligga där så länge som sist och dom avbryter så fort dom ser att det inte går. Dom har sten koll på mig eftersom dom vet vad jag genomgott förra gången och det känns ju tryckt. Så vi får se hur det blir helt enkelt.
Åkte därefter direkt till sjukhuset. Hämtade Filippa efter jag var klar där och vilade då jag kom hem. David var hemma och var sjuk, han har åkt på någon förskylning hosta, halsont, feber och snorrig.
 
Till middag i dag blev det örtsoppa med räkor och vitlöksbröd / permesan chips, provade gör Ludvigs soppa.
Varmrätt vart det stekt oxfile med potatiskoncotte och balsamicosås med kantrareller i ! Mums vad gott det var.
Nu ska jag gå och lägga mig längar så till sängen och kudden !
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen