Uppdatering

Hej!
Då kommer en liten uppdatering från vad vi haft för oss i dagarna.
I söndags var det strålande sol hela dagen så vi var ute hela familjen på tomten och fixade.David byte till sommar däck på Bmw så det är skönt att det är gjort.
På kvällen fick Filippa feber och vart hostig och förskylld. Typiskt sjuk igen. Så måndagen var vi hemma hela dagen och på kvällen tränade jag med Cissi.
Idag tisdag tog jag och Nellie en powerwalk såklart började det regna. Men gick till mataffären och när jag kom hem var jag jätte blöt. Jag och Nellie åt lunch och sen var det dax för hämting på dagis. Stannade kvar ute en stund och pratade med en annan mamma våra minsta barn är födda nästan samma dag =)
När David kom hem senare så sprang jag och Cissi våran rund =)
Nu ska jag hoppa in i duschen !
Sov gott ! Puss och Kram
 
 
Tog kort på Nellie ska skicka ut Tackkort från dopet ! Hon fastande på några så så nu ska jag någon dag sätta mig och välja ett !
 
 
Min lilla Nellie kan sitta själv =)
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen