Andra advent

Andra advent har anlänt =) 
Vi har absolut inte gjort ett smak i dag vi somnade hela familjen från kl 11-14 ha ha trött familj. 
Vi borde egentligen vara ute men tyvärr har barnen en mamma som hatar snö och kyla. Overaller och skor som jag har laddat upp inför vintern kommer nog bli orört ha ha nej skämt och sido klart jag kommer offra mig att gå ut så fantastiskt som jag längtar =) 
 
Har varje fall julfixat lite mer och i veckan ska jag ta tag i julbaket =) Älskar julen och allt detta runt omkring. Måste handla julklapparna klart med. 
Vill varje fall önska en fin 2 advent till er alla. 
 
Kul att så många är med och tävlar om rengöringskrämen. Kommer att lotta ut ett 3 paket kit i samma serie så håll utskick i veckan !!!!
 
 
Gårdagens middag blev succe : svensk hummer och oxfile cappachio till förrätt 
oxfile med rödvinssås (tack min mammi för tipset om vinet i såsen ) och hasselbackspotatis 
Andra ljuset är tänt 
Min lilla Nellie älskar att bära runt på väskor och fylla dom med allt möjligt 
 
Mera juligt i vårat hem 
Denna ängel bevakar oss varje jul 
Filippa fick en ny glittrig ren 
och såklart fick Nellie en likadan 
mera juligt i vårat hem 
tyckar dessa choklad nallar är så söta 
såklart en Lexington stjärna 
min juliga låda 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen