Ett mysigt event i Detaljerian på stora Essinge

Hej! 
Förra veckan i torsdags var jag på ett super mysigt event i en urmysig inredningesbutik Detaljerian som ligger på Stora Essinge. Det var fina Diana som höll i eventet, en ur mysig och go tjej! 
Butiken hade allt man kan tänka sig inom inredning, kläder, presenter m.m. Riktigt mysig butik som jag gärna kommer besöka igen. Allt i butiken var i min smak(lexington märket saknade dock) men man kan shoppa loss massor där kan jag lova. 
Det bjöds på glögg, choklad och andra gosaker. 
alla fick även en super fin goodibag med sig hem , tusen tack =) 
Jag hittade några julklappar till Filippa och Nellie. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen