GOD JUL

Vet inte om jag hinner sitta vid bloggen nu några dagar framåt, vill umgås med familjen och fira Julen. Så skönt att vara klar med alla julklappar i tid det är nog första gången jag inte känner någon stress. Ska snart lägga barnen varjefall Nellie sedan är det uppersitta kväll med Bingolotto som självklart ska spelas. Ska även göra kladdkaka tårta med glasyr och nonstop få se hur den blir =) 
Till middag blev det traditionell Anka med potatisgratäng och rödvinssås (Vill införa den traditonen till mina barn) Det är så gott med Anka Love it !!! 
 
 
Vill varje fall önska er alla en riktigt GOD JUL, ta hand om varandra och var snälla !!!!
Puss och Kram
 
Svårt att få båda att titta in i kameran 
Lek och bus i Brommablocks
Grannen är klädd och alla presenter inslagna, så mycket det är helt propp fullt under grannen, undra vem som ska få alla =) 
Tjejerna äter torkad frukt 
fyndade idag på coop filtar för 24:- så var det halva priset så ynka 12:- kostade dom =) billigt va, perfekt julmys filt 
Dessa små söta Isbjörnar ska tjejerna ha på sina rum, egentligen ogpillar jag verkligen prynads saker för det blir bara damm samlare men dom måste få lite julsaker. Hittade dom på rusta. 
ska även sätta mig senare och göra manikyr, det var länge sedan, fynd på Rusta 59:- för hela kitet 
Dagens middag: Anka, potatisgratäng och rödvinssås 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen