Min vinst hos Byengberg

Har haft lite flytt på sista tiden med att vinna saker förut vann jag aldrig men nu så är turen med mig =) 
Var med och tävlade hos fina Byengberg och då vann jag 8 st fina rosetter vi som älskar dem (det är Nellie och hennes rosette i håret ) Dom är så fina !!!!! Petiteoliva_ childrenswear Rosetterna och hur gulligt är inte det att Johanna som driver Byengberg har döpt rosetterna efter sin dotter Olivia !!! 
Hon säljer även den fina röda Childhood rosetten som är förmån till just childhood,för varje rosett 100:- går direkt dit och varför inte köpa en sådan då man kan hjälpa andra barn som har det svårt !!!
 
Finaste röda rosetten 
 
Byengbergs rosetterna !!!! Klicka här  för att se allt fint hon har 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen