Nu är vinnaren dragen

Godmorgon ! 
Vill först börja med att vad roligt det är när man får bra respons på tävlingar som man har på bloggen, super tack till alla som var med och tack för att ni delat på FB och även tack för att ni var så hjälpsama med bilden =) 
Kommer ha fler tävlingar dyker nog upp en lite senare så håll utskik=) 
Önska såklart att alla kunde vinna, men vinnaren blev och jag säger Grattis " Sarianne" du kommer få ett kit med 3 produkter från Formula hemskickat till dig maila din adress till mig [email protected].
Eftersom det är juletider så är det en till som vinner ett likadant kit och vinnare 2 blev säger Grattis till " Anna Karlsson maila mig din adress så kommer det skickas ett kit till dig med ! 
 
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/996677_10151725551997132_272189777_n.jpg
 
Gör på det gamla hedeliga sättet lägger alla namn i en burk så får Filippa dra, hon drog en vinnare  och jag drog en vinnare 
Grattis =)
Grattis =) 
 
Tusen tack Prettopr för att jag fick möjligheten att ha utlottning på min blogg ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen