blir tokig att det är något galet med bloggen med bilder

När jag laddat ner bilder så faller bilder bort ! Fattar inte vad det ärför något fel. Ska nog ringa våran vän Patrik som är expert på datorer ! Samma sak när jag skriver recept kommer allt ihop i en ända klump =( I förra inlägget står det fel vid bilden på Anton i kyrkan det är inte Madde utan Lars Antons gudfar. Bilden med Madde fallde bort. Så här bjuder jag på en bild på henne ! '
fina Madde ! antons gudmor
min fina syter Tess ! Madde och Tess är best friends !

Kommentarer
Postat av: Madde

Best friend forever :-)
Det var kul att träffa dig och dina små tjejer Jessica! Alltid lika mysigt att hinna ses. Hoppas nu ni får vara friska och ha ett fint dop för Nellie.
Många kramar Magda

2013-02-22 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen