Fixat Datan

Hej!
Igår var snälla Patrik här och fixade datan med lite uppdateringear m.m. Tusen tack snälla Patrik =)
 
har nu hunnit med lite saker på min to do list nu på morgonen, skönt att pricka av den med några punkter.
Nu fungerar korten och jag hoppas när jag lägger ut recept att allt inte klumpar ihop sig.
Glömde skriva att i fredags så drog jag, Filippa och nellie till Västerås för att träffa min älskade syssling Mickaela=) Hon gjorde god lunch och vi fikade och pratade en massa! Alltid lika kul och trevligt att träffa henne, vi har gjort så mycket skoj ihop och älskare henne som min egen syster ! Tack för att vi fick komma till dig och nu längtar vi till lilla bebisen kommer =)
 
 
 
 
 
Filippa
 
 
 
 
Min lilla ängel
<puss och Kram ha en fin dag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen