God morgon soliga söndag !

Hej! Solen skinner massa och snart är snön bort och det blir ljusare och ljusare längtar så till vår och sommar. I går var vi på ett sagobröllop ! Helt fantastiskt underbart fint ! Min fina vän Anna och Andreas gifte sig i Bromma kyrka. Anna hade en sådan jätte fin dröm klänning och hon var så vacker i den. Allt var jätte fint och trevligt:kyrkan, god mat, jätte fina tal och det var bara så fint allt. Ett helt oförglömligt bröllop. Önska att jag en dag får uppleva allt det där. Tusen tack för att vi fick vara delaktiga på eran stora dag Anna och Andreas. Är så glada för att dom hittat varandra dom passar super bra ihop och är så fina. Deras söta lilla dotter Agnes hon är för söt hade på sig en jätte söt Burberry klänning.Idag kommer det inte bli många knopp då jag är lite trött och sliten. Sitter och väntar på att min älskade lillebror Jocke ska komma med Filippa han passade henn och hon sov hos honom. Tusen tack !!! Och min andra älskade lille bror Marcus hade hand om henne igår och var vår chafför, tusen tack !!! Återkommer med lite bilder. Puss och Kram ha en fin dag !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen