Min lilla Filippa fyller 2år i morgon !

Vad tiden går fort för 2 år sen låg jag på BB och kämpade för att Filippa skulle komma till världen. Det är helt otroligt vad tog dom här 2 åren vägen ? Har förberett frukost brickan med presenter och svenska flaggan. Har även bakat bröd som gäser över natten ! Filippa älskar mitt bröd. Hon kommer få presenter som hon gillar:) kläder, saker till sin docka. Det är verkligen så kul att handla saker till sina flickor, jag kommer ihåg att jag och min syster älskade att leka med dockor och alla tjejsaker som finns. Kul att gå i leksaks affären och jag kan gå i timmar vid dock avdelningen:) alla tycker olika och jag tycker att tjejer ska ha tjej saker och killar kill saker:) på förskolan där leker alla barn med allting och det tycker jag är super bra så jag känner att Filippa om hon nu vill leka med bilar och annat gör hon det på dagis och det är ju bra. Men var och en gör som den vill med sitt barn och alla är olika och tur är väl det:)
Puss och kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1743878/images/2013/pic_51197368ddf2b345b5f70998.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen