OTTO ekologiska välling !

Idag fick vi ett bud med Otto välling som vi ska pröva =)
Passar jätte bra då Filippa är världens välling älskare.
Var så kul hon kommer ihåg vad man säger.
Jag sa till henne innan nu ska vi pröva ny välling och sen får du säga vad du tycker om den när du druckit den för du är välling expert.
Så när hon var klar så sa hon inget och jag tänkte inte på att fråga, men när vi var vid trappen och skulle gå upp på överplan så tog hon min hand och sa "Mamma go älling " Gulle hon kommer ihåg vad jag hade sagt till henne innan =) Så hon ger den bra betyg !
Väldigt enkel måste jag säga det är som en tätra med skruvkork och det är bara att skaka tätran och sen hälla så mycket man vill ha i flaskan och sedan in i micron. snabbt och enkelt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen