1 januari 2013

Hej!
Nytt år nya möjligheter =)
God fortsättning =)
Igår hade vi en super trevlig kväll med Cissi och Ronny och Tomas. Vi åt 4 rätters skulle ha ätit ost och kaviar med men vi orkade inte det. Det var fantastiskt gott all mat ! Riktigt lyckad meny.
vi badade i deras utomhus yaccuzi vid tolv slaget och satt och tittade på alla fyverkerier.
Vi traskade hem vid halv tre slaget och satt uppe ett tag till när vi kom hem tror jag lade mig vid 06 tiden på morgonen. Så man är ganska mör i huvudet idag. Så idag blir det att göra absolut ingenting.
Imorgon börjar mitt och Cissis kamp med att träna och gå ned i vikt. Bra start på 2013 och dessutom är det colalight förbud för mig, hoppas att jag klarar det.
 
Tänkte lägga upp lite bilder men det verkar inte fungera =( Kommer senare tog en del igår !
 
Ha en fin dag Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen