Bilder

Här kommer lite bilder från dagarna som varit !
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så söt hon är :) Är det kläder från JOHA hon har på sig?
Jag skriver här också utifall du inte går tillbaka till kommentaren på min blogg.. Kul att ni ska på Bloggminglet! Jag har inte bokat än men skulle gärna vilja åka! Ska du och din syster bo över? Eller stannar ni bara

2013-01-16 @ 19:00:32
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Postat av: Jenny

Så söt hon är :) Är det kläder från JOHA hon har på sig?
Jag skriver här också utifall du inte går tillbaka till kommentaren på min blogg.. Kul att ni ska på Bloggminglet! Jag har inte bokat än men skulle gärna vilja åka! Ska du och din syster bo över? Eller stannar ni bara över dagen? Kram

2013-01-16 @ 19:00:51
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Postat av: Jessica

Hej Jenny ! Vi ska inte sova kvar åker över dagen ! Vill du åka med oss i bilen ? Först skulle vi sova men vi båda ammar våra småttingar så det blir svårt! Så vi bokade om bara över dagen ! Nellie har body och tights från newbie kapphal och kofta från h&m. Kramar

2013-01-16 @ 22:30:01
Postat av: Jenny

Jättefina kläder! Dom var väldigt lika ett kit kläder från JOHA som Ella fick i julklapp! Låter som ett bra alternativ ;) Jag har dock inte helt bestämt mig om jag ska gå än, men OM jag ska det så åker jag gärna med er! Gud vad snällt!! Vi hörs! Kram

2013-01-16 @ 23:50:16
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen