Fredag !

Hej ! Gud vad kallt det är i detta land, ush hatar verkligen vinter och kyla. Ser inte någon tjusning som helst med det. Idag skulle vi vara hemma hela dagen men var ju såklart tvungen att ut och fara. Stenen som skölpaddan Chanel ligger på har gått sönder igen ! Blir så trött så det blev en sväng till zoo affären. Och där hade dom världens sötaste skölpaddor födda 2012, så små och söta. Älskar verkligen skölpaddor dom är så fina och vackra att titta på. Våran Chanel har vuxit massa sen vi köpte henne. Till middag ska jag börja med någonting med räkor, vet inte än vad. Är inne på dag 4 utan cola och det går bra det är jobbigt men jag har givit mig sjutton på att fixa det. Ihelgen är det kalas för lilla söta Emma ! Annars blir det en lugn hemma helg som för dom mesta nu förtiden, fast frmöver nu är det nästan någonting varje helg. Har ett 2 års kalas som ska planeras och Nellies dop så jag har att göra.
gårdagens shopping till Filippa och Nellie
till mig själv ! Vill önska en trevlig helg ! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jessica, jag har sagt det förr och säger det igen, om Chanel vill ha en kompis så har jag en här hemma som vill få en ny kompis! :) Nellie måste ju få en egen sköldpadda ;) kram

2013-01-25 @ 22:19:01
Postat av: Jessica

Hej jossan ! Jag vet men problemet är att Chanel egentligen är en kille och jag pratade med zoo idag om man kan ha flera och han sa helst då att man ska ha två honor :) så det är jätte synd annars hade jag jätte gärna tagit emot eran ! Dom är ju så fina och jag älskar våran lilla Chanel ! Kram på dig

2013-01-26 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen