Recept ! bergtunga knyten

Hej ! Recept på mina bergtunga knyten: potatis purjolök gullök zuccini champinjoner kapris tomatpure valfri fisk lax är jätte gott salt peppar kokt ägg dill smör vittvin bacon citronsaft Koka potatis, smöra foliebitar lägg hackade grönsaker (purjolök,gullök,zuccini,champinjoner,kapris,klick tomatpure,valfri fisk jag använde bergtunga som jag delade i bitar, salta och peppra. Man kan hackad kokt ägg om man vill. Häll en skvättvin och citronsaft. Strö på lite stekt bacon och dill. klicka smörbitar och knyt ihop folie till knyten. Lägg dem på en ugns form. ugns temp 250 grader i ca 15 min. Till servering kan man ha skalade räkor och aioli till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen