TGIF

Hej!
Det är fredag och helgen är här. Fast det har ju inte så mycket betydelse då man är hemma hela veckorna förutom att Filippa är hemma från förskolan.
Igår var det full rulle det var totalt 9 bebisar här hos mig. Alla ginamammorna som är hemma och min syster var här. Alla kom vid halv tolv tiden och vi åt cesar sallad och nybakat bröd som jag gjort. efterrätt blev det kladdkaka med mashmelows !
På kvällen tränade jag med Cissi och vi sprang 5 km.
Idag blev det en lugn hemma dag har pysslat lite på dagen och ska sätta mig nu lite till. Jag håller på med en adventskalender till lilla Anton och tavlor till Nellie och Helenas Melissa.
Till middag blev det fiskgratäng med hällefile !
Ha en trevlig helg !!!
 
 
Båda på bild det är svårt !
 
Jag och söta lilla Anton !
 
 
Sydde ihop en flask hållare till vagnen är så trött på varje gång att jag inte har någonstans att göra av flaskan !
Även en liten iphone väska
 
Fick fina strumpor av moster Tess ! Tusen tack älskar spets strumpor
Denna leksak älskar Nellie Jag kan rekomendera den då den är super bra!
 
Fiskgratäng ! Återkommer med recept !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen