Torsdag !

Hej!
Idag har vi varit ute en lite sväng till brommablocks för lite ärenden ! Min röst är till och från och jag känner mig inte i topp form, Nellie är fortfarande jätte snorig och hostig men har inge feber. Vi skulle åkte till min syssling i Västerås idag och jag såg fram emot det men fick i vanlig ordning ställa in då vi inte är friska ! Det går inte att planera något när man har barn har jag märkt men man kan ju inte hjälpa sjukdomar !
Imorgon ska vi bara vara hemma hela dagen ska gå runt i mysisar hela dagen ! Jag har varit cola light fri i 3 dagar helt otroligt känns som man är renare i kroppen ! Har även kört LCHF och det går bra måste jag säga ! Gäller bara att det håller i sig ! Nu ska jag sova !
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen