Veckan har gått fort.

 
Hej!
Denna vecka har jag inte hunnit sitta så mycket vid datan, har ju haft Filippa hemma om dagarna och man får inte mycket gjort med 2 st småttingar. David och Tomas har hållt på med bokföring m.m. Vi har varje fall hunnit med goda middagar. På nyårsdagen vart det mc donald och i onsdags gjorde jag fetaost köttfärsbiffar med potatis och morötter i ugn och vi hade tastsiki, slasa till !
Och i går åt vi sjötunga med en jätte god vittvins sås gjord på fisk fond och pressad potatis ! Gud så gott det vart. Hade kapris och bacon till. Förrrätt gjorde vi gratinerade hummer med en jätte god kronsocks creme till ! Ska dela med mig av receptet !
Och idag vart det hemma gjord pizza.
Annars har jag tränat med Cissi på hennes boxnings säck. Jag kan ju inte använda knäna så jag har kört över kroppen. 2 dagar har vi tränat och nu ska vi köra stenhårt ska även bege mig till gymet nästa vecka tänkte jag.
Filippa sov hos mormor och morfar natten till idag så jag fick en sov morgon idag var jätte skönt. Åkte hem till dem och Therese, Andras och Anton var där. Han är så söt lilla Anton, stackarn har sådan hosta och är förskyld ! Pussade på honom han är så go. Mamma hängde med till leklandet hade lovat Filippa det idag och hon och mormor hade jätte kul. Tusen tack min älskade mamma för att du är världens bästa mormor och mamma. Älskar dig jätte mycket. Filippa har också världens bästa Morfar, Farmor och Farfar med ! Älskar er jätte mycket med !!!
 
Igår ramlade klumphuvedet jag det var så halt ute och jag kunde ha slagit ihäl mig ! Världens fetaste blåmärke på rumpan och en sönder slagen armbåge. Har haft lite otur dom senaste veckorna.
Vågar knappt gå ut längre.
Just det igår åkte jag till stan efter jag lämnat Filippa hos mamma. Det var jätte skönt att bara gå runt och titta och inte handla något speciellt utan bara titta runt. Jag hittade en jacka till Filippa (hon har en marinblå redan men gillar den så mycket så jag köpte strörre storlek) Så kan Nellie ta hennes som hon har nu. Vi alla 3 har likadana =)
'Hittade även en fin vit mössa till Filppa med en fusk päls toffs. Har letat efter en sådan blev glad när det fanns kvar. Var på panduro älskar den affären men det jag skulle ha fanns ju inte !
 
Filippa och jag i lekparken igår
Jag och söta lilla Anton !
 
Min älskade mammi =)
 
Min älskade lilla syster
söta lilla Anton
mina tjerer var lite ledsna
snälla Andreas !
leklandet med mormor
 
Nellie sov i värsta höga llljud nivån
 
 
 
Mormor och Filippa busar och Filippa älksade dom mjuka bollarna
 
 
Avslutade med en bulle något som Filppa bara älskar !
 
Tack för en mysig dag Mammi !!!
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen