semester börjar lida mot sitt slut

Hej!
Vi har fortfarnande semster och det är fint väder varje dag, helt otroligt vilken solig och fin sommar !
Det har varit lite tyst på bloggen då dagarna har vi spenderat ute, på sjön eller vid vårat hus.
Nellie har blivit 10 månader och hon kryper för fullt kryper så fint min lilla fis. Hon kan även klappa händerna och härmar mer och mer saker och ting. Även när man säger något som dadddda då gör hon efter,
Jag och min fina svärmor (hon jobbar med friskvård) har gjort ansiksbehandling på varandr, underbart att få ta hand om sig själv lite, man känner sig lite sliten som 2 småbarns förälder.
Om drygt en månad så åker jag på Mammabloggkryssning och ser så framemot det =) Ska bli helt fantstiskt att få åka i väg bara med mig själv. Mommer bli super kul !
Min fina vän Jennie går i väntans tider och lille bebisen pluppar ut snart, dom är 3 snart underbart, är så lycklig och glad för deras skull, allt kommer gå jätte bra, tänker på dig hela tiden fina Jennie =)
 
Nu ska jag ta tag i dagen =) återkommer senare med bilder ! Puss och kram
Ha en fin dag =)

Kommentarer
Postat av: Amma

Å vilken Mysig sommar vi haft

2013-08-06 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen