Semester tider

 
 
 

 
Hej!
Har varit lite dålig med inlägg det blir så vid semsetertider. Vi är ute mycket och då finns det mindre tid vid datan.
Men Vi har fiskat, varit ute med båten när det varit sol,ätit gott och druckit bubbel.
Jag har även hunnit med att springa och tränat en del.
Det kommer bli ¨lite inlägg då och då när jag hinner med det. Så jag kommer tillbaka till bloggen eftyer semestern.
Skickar en hälsning till min älskade vän Jennie som är hög gravid, som snart ska få sin lilla bebis är så glad för hennes skull =)
Här kommer massa sommarbilder och från vårat hus i Bars som vi kallar Villa Fioline!
 
Min lilla Nellie
Polroger är min och Davids favorit Champange
Äter en massa gott ! Råraka med läjrom
Grillar massor
Filippa och Nellie på Mc donald
Pippis vid stranden i Siljansnäs
'
Nellie gillar sand
 
Nellie
Jag vid våran sjöbod i Bars
Chanel är också med på semestern
 
Försökte få en bild på båda barnen på USA 4 juli men det var svårt
 
 

4 juli USA nationaldag
 
Mys på studsmattan
 
 
 
Fiske tur
Filippa vid våran strand i Bars
 
 
 
 
 
 
 
Det är så vakert där våran strand villa ligger Jag bara älskar stället ! Vi ska röja upp massa här vid stranden och  bygga brygga så småning om
 
Regnbågen i Tasbäck
Kärlknöl och potatis gratäng som bästa svärmor lagat
 
Båtutflykt
 
 
 
 
 
 
 
Min filippa är en sailor girl
 
 
Vid vårna villa vid stranden
 
 
 
Filippa älskar att vara där och plocka med stenar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Ser ut som ni har det kalas!

2013-07-13 @ 14:37:45
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Jessica

Hej! Jo vi har det super i Dalarna 💗hoppas ni har en fin semester 🌟snart är det kryssning och den ser vi framemot 😄kramis

2013-07-16 @ 23:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen