En dag med min älskade syssling och hennes söta Leo

Hej!
Idag har vi haft en mys dag med min älskade syssling Mickan och hennes söta Leo, dom kom i morseefter jag lämnat bilen på verkstaden. Nu är jag bil lös några dagar så då får jag använda benen mera =)
 
Vi tog en promenad till en pizziria och åt varsin sallad och och satt och pratade en massa =)
Påvägen hem hämtade vi upp Filippa från Dagis. Tack för en mysig dag min fina syssling och det var mysigt att pussa på sötaste Leo.
 
var med hela dagen på förskolan i går måndag =) Jätte mysigt att bara få vara själv med Filippa. Tack min älskade mammi för hjälpen med Nellie =)
 
Recept på jätte god pasta med : singnal kräftor och havskräftor, hacka grön sparris, hacka gul paprika ( ca 1/2), 1 st gullök, 2 vitlökar, olja att steka i. stek lök och pressad vitlök i sen stekpanna, tillsätt sparris och paprika stek i hop allt och tillsätt kräftor som är delade i bitar. smaka av med salt och pappar.
Koka pastan enligt anvis. Servera på tallrik med riven permensanost till ! Enkel och god rätt
Kräftor kan bytas ut mot räkor !
 
Min Nenna =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen