Hemma dag

Hej!
Idag har vi tagit en riktig hemma dag, så skönt. Med 2 barn orkar man inte fara och flänga överallt. Jag skulle egentligen till läkaren i morse med mina levefläckar men jag bokade av den tiden och tar det efter sommaren igen. Min snälla mammi ville hämta Filippa på Dagis så jag han med lite hemma =) Tack min älskade mammi !
Det är så skönt att få hjälp då hinner man samla ny kraft och energi. Länge sedan jag var så här trött, när kvällarna kommer stupar jag i säng !
 
Har skrivit lite listor vad som ska packas och handlas ! Orkar inte ha allt i huvudet.
Med husbygget i Dalarna håller vi på kollar vad vi ska ha för kök,golv,bänkskiva.
Det kommer bli Newport/Newengland/Lexington stil det är ju vi så det var givet val !
Ska bli kul att se hur mycket som hinns göras i sommar.
Nu ska jag fixa lite till innan jag stupar i säng !
 
Puss och Kram fina =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen