Midsommar

Hej!
Kommer ett litet inlägg från midsommar. Kan sammanfatta kort=) Midsommarstång,fika,sill och annan massa god midsommarmat, nubbe,bad i poolen,sol,kortspel,skratt,gemenskap. Vi var med mina föräldrar på hemma plan denna midsommar. Vi var på hemma plan i år med mina föräldrar. Hade en jätte trevlig midsommarafton =) Tack mammi och pappi.
 
Det har också varit avslutning på Filippas förskola hon ska byta till en ny i höst. Det var sorgligt att ta farväl men vi kommer hälsa på. Dom kommer vara saknade dom bästa förskolefröknarna.
Vi har även byt bil älkskade BMW byttes ut mot Ranch rover som jag förövrigt älskar att köra. Men det är alltid sorgligt att lämna något man tycker om. Men den nya familjebilen är en super bra bil som är jätte skön att köra och packa i. Jag älskar den !
 
Filippa och Nellie på Filippas avslutning på föeskolan
kommer mera bilder lite senare barnen vaknade precis och jag måste göra frukost till dem
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen