Vann en tävling =)

Hej!
Det har varit så fint väder så jag har inte varit inne så mycket. därför lite frånvaro från datan.
Jag befinner mig själv med Nellie just nu, David och Filippa är i Dalarna och kommer hem i morgon. Saknar dom jätte mycket och längtar efter Pippis. Tror det är nyttigt att vara ifrån varandra för då längtar man ännu mera.
Så jag har hunnit m,ed massor dom här dagarna: rensat ogräs, städat hela huset i topskick, ätit en supergod middag med Cissi,klippt gräset (bara halva det David inte han) det var första gången i mitt liv jag klippte gräset och det gick bra, sedan håller några på att asfaltera utanför våran uppfart, det kommer bli bra slippa ogräs och så ser det snyggt och prydligt ut, har även varit i Brommablocks en sväng, hjälpt mammi att handla inför studenten, hunnit pyssla lite! Det var en lång lista puhh men så¨skönt när man hinner lite och det känns som man räcker till.
Resten av veckan:
Tisdag: Läkaren med Nellie, hjälpa mammi med studentbuffen
onsdag: min älskade lillebror tar studenten
torsdag: severiges nationaldag ska mysa hemma med min familj
fredag: Filippa förskolan få se vad jag hittar på
Och i helgen blir det lungt
 
Jag hade även turen att vinna ett jätte fint Bädset till barnsäng från märket beachhouse Tack snälla fina Starwomen för fina vinsten, Nellie kommer sova jätte bra i dem. Kika gärna in på hennes blogg
Starwomens den är jätte bra. Kommer vissa bilder när jag har bädat med det i sängen men det har precis blivit tvättat så nästa gång jag byter tar jag en bild !
 
 
Beachhouse
Min lilla Nellie börjar bli stor8 månader fast hon inte är så stor !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen