Egen tid vid datan

Hej!
 
Nu har jag lite tid över och jag passar på att skriva lite.
Ifredags träffade vi Helena med hennes 2 söta barn Melissa och Vincent. Vi var på leklandet i Barkarby och det var inte så mycket folk så det var jätte bra. Barnen hade kul och lekte. Det är alltid lika kul att träffa Helena hon är en sådan underbar person.
I helgen vart det lungt förutom att jag,Filippa, Nellie, Anki och Viktor var en sväng på Ikea och där var det hur mycket folk som helst. Det ända jag köpte var 2 rosa påslakan till Nellie och Filippa. Vi ska dit i morgon igen så då kan man titta lite mer i lugn och ro.
Måndaghände det inte så mycket och igår var jag en sväng i Frihamnen på en sak som jag återkommer med senare om det blir aktuellt. Efter det vart det en sväng förbi dalagatan hos David i fisken, han bjöd på lunch =) kul att göra lite spontat ibland.
Idag har jag städat ena plan och nu har jag bara 2 plan till och städa. Åkte till Brommablocks en sväng då jag hade lite saker att handla, skönt att samla på sig lite för man åker gärna inte när man har barn för en sak.
Kapphal har fått in  Newbie i större storlekar, men det var jätte ut plockat, ville handla något fint till min syster barn =) men jag får kolla på Kapphal i Barkarby i morgon.
kappahl har även fått in en ny dam kollektion Hampiton så fina saker, precis i min smak, Lexington stil =)
Äger inte ett plagg till mig själv från kappahl men dessa fina saker skulle jag kunna tänka mig. www.kappahl.se
Det har även kommit mera snö =( varför nu vill jag ha vår och sommar !!!!
 
Har massa bilder men hinner inte lägga upp dem nu så jag försöker hinna med det i kväll, ska även också lägga upp recept på laxen som vi åt igår med en super god sås. Även en god förrätt som vi åt i helgen så håll utskick =)
 
Nytt från kappahl, så nu får vår och sommar komma =)
 
Filippa har fått ny växar säng som jag fyndade på Blocket vart jätte bra i hennes rum =)
 
Min Filippa har blivit stor tjej !
puss och kram ha en fin dag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen