Söndag

Hej!
Just nu sover hela huset och jag har lite egentid =)
Häromdagen i veckan var jag förbi LIVLY en butik som ligger i stan Birgelalsgatan. Dom har så fina barn kläder. när Nellie precis hade kommit var jag in dit och handlade en jätte söt Body men som såklart var dåliga i knapparna, hon använde den ett fåtal gånger så synd för den var hur gullig som helst. Men knapparna släppte hela tiden. Jag tänkte jag tar med mig den och går förbi nästa gång jag är i stan. Måste säge verkligen toppen service fick byta till en ny dock inte likadan då den inte fanns kvar. Det var en super gullig tjej som heter Hedvig som hjälpte mig !
Kan verkligen rekomendera mäsrket och väl värt ett besök !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byte till denna fina body !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken underbart fin butik med så fina kläder :)

2013-04-09 @ 18:37:06
URL: http://blogg.loppi.se/charlottehysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen