Bilder

 
Hej!
Hela helgen har vi varit hemma förutom igår då vi var och hälsade på morfar/pappi på brandsation.
Filippa vågade inte sitta i brandbilarna men Nellie var jätte glad och skrattade, likaså Anton han gillade det massor.
Vi hade en jätte mysig dag och man ska verkligen ta vara på dagarna tiden går så fort.
Igår var det Hockey final jätte spännande var det och Sverige tog VM guld !
Hur kul som helst.
 
Ligger lite efter med bilderna från dagarna så här kommer lite blandat!
Har heller inte haft någon laga mat glädje dom senaste dagarna så tyvärr inge inspirtrion men den kommer väl tillbaka  =)
 
Jag och mina små döttrar och min sysslings söta aste lilla Leo !!
 
Mickis är så duktig på att baka allt var super gott !!!!
Söta lilla Leo
bryllingarna =)
 
Helgen i bilder !
 
Filippa i sin sandlåda
 
Prinsessan Nellie
Prinsessan Filippa
 
Filippa har picknick utanför brandsation
Min söta lilla Anton systers barn
 
Anton var så söt försökte pussa Nellie
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen