Blomsterlandet

När vi var på loppisjulevent så var blomsterlandet där och vissade hur snabbt och enkelt det är att göra sin alldeles egen julblomsterkrans, hur kul är inte det att få den precis som man vill ha och att den passar in i sitt egna hem.
I mitt hem tex skulle jag ha en amerikansk/ lexington inspirerad krans.
Allt som man behöver för att skapa sin egna krans finns att köpa på blomsterlandet och där finner man även allt som har med blommor, växter, att göra och mycket mer.
Eller varför inte hitta julklappar där=)
Julen inbär massa och några viktiga saker enligt mig tycker jag är viktiga i ett hem på julen och det är Julgran, en fin hyasint, julstjärna ! 
Vi fick även tips på hur man kan virra in en fin hyasint med mossa blir mera personlig.
Super bra tips på ge bort blomma vid jul ! 
 
 
 
Blommor och växter i hemmet gör hemmet mera levande.......................
 
 
 
 
 
 
Låt julen gå i blommornas och dofternas tecken ......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen