Byengberg och femme tjej kväll

Igar var det en rolig dag, tusen tusen tack min älskade mammi för att du passade barnen, vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du är världens b
 
 
ästa mammi =) 
hämtade Filippa tidigare från dagis och vi åkte och plockade upp mormor. Lämnade baren där och sedan hem gjorde mig i ordning och min fina vän Cissi körade mig till station Tack snälla Cissi slapp gå i regnet. 
Begav mig till nybrogatan till Byengberg store där hade Johanna som är ägare till sin ptroligt fina barnburtik bästa i hela stockholm/sverige. Hon är så duktig på det hon gör och hon är en sådan stark kvinna med ett stort varmt hjärta. Hon hade blogg mingel jul event för oss bloggare, Tusen tack för att jag fick komma och det är alltid lika trevligt att komma till hennes butik och träffa alla fina människor. Hon lottade ut jätte fina vinster och bjöd på glöggbubbel och det var julmys på högsta nivå. Jag handlade rosetter (en röd som 100:- går till childhood) Känns bra när Nellie kommer bära den. 
Vid 18 tiden var jag vid make up store och Femme finaaste Hannah(hon har ett stort varmt hjärta och är så mysig person) hade fixat ett mysigt event. ca 60 kvinnor var på makeupstore och träffade massa jag kände igen och det var så kul och mysigt! Tusen tack för att jag fick komma. Är så glad då bloggen har givit mig så mycket roligt och fått träffat massa fina människor. Så kul när man har likadant intresse.Efter det var slut på makeupstore så gick vi till brunsgatan till en liten teater där vi skulle se en föreställning med Therese mcdonald  Sedan fick jag skjuts av Mias man hem super tack för att jag fick åka med =)  
Tack till alla fina människor som jag fått lära känna!!!
 
Såfina barnkläder 
hur fin är inte denna tuttipicolo klänningen 
Så jul mysigt
 
Ebbas gravid bok är ett bar tips att köpa till någon som är gravid 
så fin julklänning 
 
tjejkväll på makeupstore
Jag och fina fnulan
 Fina Superqvinnan och jag
 
 
 
Fina Niinis som är en ut av bloggarna på femme 
 Fina och alltid glada 
sminkade modellen
så fin leopard
fina go Hannah 
Fina blogg tjej gänget på femme starwomen, Marika, fnulan så kul att träffa er 
Therese mcdonald föreställning
Hela underbara gänget super tack för en trevlig kväll 
och super tack för goodiebagen 
Super tack fina Johanna byengberg för vinsten av boken, och super tack för den fina rosetten och tidningen så kul att läsa din fina sida i tidninen 
Finaste rosetterna byengberg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen