Fredag

Godmorgon i era stugor =) 
Man är ju upp relativt tidigt när man har barn men dom lekte lite själva så jag kunde ligga och dra mig lite till i sängen. Vi skulle egentligen åka till Dalarna men vi åker is tället någon annan helg framöver i november i stället.
Igår var vi hemma och halloween pysslade, vi skulle gått till lekparken men det regnade så mycket så vi hoppade det. Vi gör nog det idag en vända i stället. Älskar att det inte kommit någon snö och att det är ganska varmt fortfarande ute får gärna vara så här resten av tiden framåt slipper gärna den jobbiga snö tiden. Är verkligen iingen vinter människa och kommer aldrig att bli det. 
Till middag blev det enkla kyckling klubbor som jag hade låtit legat i marinad sedan i går: chilisås, soja,honung, salt och peppar, Jätte gått och enkelt. Idag blir det oxfié har inte riktigt bestämt vad vi ska ha till. 
 
 
Min Filippa har blivit stor tjej tänk att hon om 4 månader fyller 3 år 
 
Puss och kram ha en fin dag 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen