Hälso mässa/ matmässa

Hej ! 
Puhh har haft fullt upp fattar inte dagarna bara flyger förbi! 
Har varje fall hunnit med öppnaförskolan 2 dagar tis/ons ska bli bättre på att gå dit. Nellie tycker det är roligt att sjunga. 
Ska försöka ha 2 dagar i veckan då jag går dit. 
I går onsdag fyllde min älskade syster Therese 33 år. Massa Grattis på din dag igår bästa syster !!!
Vi var på över till henne i går kväll efter middagen. 
Idag var jag, och min svärmor Anki på Allt för mat mässan och Hälo mässan i älvsjö. Vi hade kombo biljett så vi var på båda. Hade förlängt tiden på dagis för Filippa så vi kunde gå där i lugn och ro. Mycket att se och mycket att smaka. Jag besökte Napprapat som knäckte till ryggen och nacken jätte skönt ska börja gå regelbundet dit känns som jag behöver det då man har haft 2 graviditeter väldigt tätt, han ju gå lite mer än ett halvår mellan graviditeterna så rygg och nacke har tagit mycket stryck. 
Men hon sa att man kan få ordning på den så det är ju bra=)
Här kommer dagarna i bilder !!!
 
Nellie sov i vagnen på väg till mässan 
vaknade när vi gick in 
'
Tränings kläder 
Bästa sminket ska ta tag i och sälja det det är verkligen super bra smink ! för mer info klicka HÄR
Har funderat på att fixa mina ögon 
roliga glass nyheter på mat mässan 
dagens lunch blev ......
massa kryddor 
till bakverken
 
Fontana bjöd på Halloumi
goda såser
En glad Nellie lämnade mässorna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen