Har ingen data för tillfället

Hej! Tyvärr har jag bara Ipaden att blogga från,datan har David i Dalarna, så därför min frånvaro här på bloggen.
Lite uppdatering från dagarna som varit! 
Jag och Nellie kom från Dalarna i onsdags,David och Filippa är kvar där. 
Vi har varit på Ikea, varit i inomhus centrum, varit på ett inrednings event som fina Diana höll i (mer om det i ett annat inlägg) och dag var vi och besökte min vän Anna som för en månad sedan fick en liten Adam , så söt och så liten. Jennie och hennes söta Saga var med där så det var jätte kul att träffas. 
Jag har även hållit på att renovera mitt gamla dockskåp,det tog några dagar men nu är det i stort sätt färdigt. Nu önskar sig Filippa massa inredning till hennes dockskåp som jag tänkte hon ska få när hon fyller 3 år !  Nu ska jag gå och lägga mig 
Ha en trevlig helg kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen