Hemma dag fått massa gjort

Idag har det varit full rulle men fått massa gjort, måndagar är bra då är David hemma även i fall han oftast jobbar hemma med saker så är det lite avsltning. 
Har hunnit med  att städa huset, bakat havrekex som jag dessutom med det receptet tävlat på milds hemsida, lämnat hunden Elvis hos mamma, tvättat upp nästan allt i tvättstugan, klippt David. Så vissa dagar är man mera energi full än andra ha ha idag var det en sådan dag ! 
 
Mina goda kex som fungerar till allt =) 
Sedan måste jag bara säga att denna goda krydda fick jag i loppibagen från loppi kommer från santamaria
corinader och chili fungerar så bra till all matlagning, har haft den i köttfärsbiffar, på lax, på stekt, kycklig m.m. den är så god 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen