Pyssel projekt

Mitt nästa pyssel projekt kommer att bli renovera mitt gamla dockskåp, tänkte det är så slitet och gamalt hon får ett nytt men man kan nog fixa till det, det kommer bli ett Lexington minatyr hem =) 
Ska försöka få det kalrt till hon fyller 3 år i februari. Hon kommer då önska sig massa inredning till sitt hus då jag gick igenom det jag haft och kan säga det var mycket som var trasigt och torkat. Så det är ju toppen att önska sig. Tror hon kommer älska sitt lilla  Lundby dockhus. 
Ska lägga ut för och efter bild så hoppas på ett resultat som jag blir nöjd med. 
 
Nu ska jag röja lite i köket ! I morgon blir det en rolig dag och kväll ser så framemot det ! Älskar denna blogg värld och är så tacksam för allt jag fått göra och alla fina människor som jag har träffat ! Tack för det min blogg =) 
 
Kramis 

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Bloggen har gett mig också så mycket. Alla underbara människor man träffar (dig - den friska fläkten som alltid är så glad) och några som blivit nära vänner. Så tacksam för allt det gett.

Kram

2013-11-20 @ 20:49:54
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen