Tips bästa barn Butiken Byengberg

byengberg

Mid-Season SALE & Christmas Party

 

Först av allt är jag otroligt tacksam för alla nya kunder som nu hittat till ByEngberg och givetvis att ni "gamla" gång på gång kommer tillbaka.

Jag vill i detta mail bjuda in dig & dina bekanta till 2 olika tillställningar i 
ByEngberg Store, Nybrogatan 72GP -STHLM

Lördagen den 23 november mellan kl 11-15 är det Christmas party i butiken. Medan barnen hjälper mig att klä julgranen, avnjuter de vuxna glögg och shopping. Mellan 12-15 är Little Bu på plats och gör manikyr på barnen. Dagen till ära lanserar jag 3 nya varumärken i butiken, nyfiken?

Måndagen den 25 november mellan kl 08-18 bjuder jag in till Mid-Season SALE, dagen till ära tar jag fram avdelningen Kvinna, köp säsongens kläder till 50-60% rabatt. Ahlvar, Spanx, Siwy Jeans, Ganni, Momoni, Valerie, Yosi Samra, Däv mfl.

Till barnen säljer jag ut alla regn och vinterplagg från Ticket och Wheat, 40-50%, alla sista-plagget-plagg från samtliga varumärken säljs ut till 40-50%. För mer info klicka HÄR.

Varmt välkomna!
With love Johanna Engberg, CEO & Founder
 
(Text är lånad från Byengberg ) så bor du i stockholms området bege dig till Johannas super fina store !!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska du gå på utförsäljningen på måndag?

2013-11-19 @ 20:16:31
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen