BVC och vårdcentralen med Nellie

Hej! 
Dom 2 senaste dagarna har jag varit på BVC och idag vårdcentralen med Nellie. Var på BVC igår och hon mår ju inte riktigt bra. Hon har gått ner i vikt och är trött och blek. Känner att ingen tagit mig på allvar när jag sagt till läkarna hur det är. Hon äter ingenting lever på välling så det är ju tur att hon får i sig någonting. Lillskrutt är 69 lång och väger 6800, hon är 1 år. Idag var jag på vårdcentralen och bönade om hjälp så någon gör något. Det är så frustrerande med hur det är just nu att hon matvägrar och jag vill att någon undersöker och rönkar henne ordentligt. 
prövade lite kläder på henne och hon kan fortfarande ha storlek 62 och hon har även 68, 74 är förstort. 
 
Jag behöver ju gå ner i vikt inte Nellie. Jag håller ju på med min Tabata diet och det går bra. Har hållit kosen och träningen bra. Vet inte hur jag ska göra med lunchen på fredag bara hmm får tänka till för man vill ju inte gå hungrig på mässan. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lillskruttan! Å jag som tycker att vår Elin är liten med sina 72 cm och drygt åtta kilo... Va jobbigt att vården inte tar er på allvar och lyssnar! Sätt ner foten och bit ifrån ordentligt!
Men hon ser pigg och glad ut iaf, fina Nellie =)

Hoppas ni får en fin helg! Kram!

2013-10-04 @ 13:23:26
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen