Fredag och lunch date med Emnet

Hej! 
Idag är det fredag och jag har fått tillbaks bilen det gick fort att byta däcken i går trodde jag skulle vara utan bilen, så skönt att man kan köra med den i lungn och ro. 
Skulle träffa en ny funnen vän i går Helene men eftersom det blev ändrade planer så fick jag ställa in det men vi hittar en ny dag. Idag hade jag längre tillbaka bokat lunch date med min fina älskade vän Emnet. Åh vad mysigt det var att träffa henne, tycker så mycket om henne=)
Vi åt lunch på Thai ställe super gott var det ! Tusen tack fina Emnet för en mysig lunch. 
Åkte hem direkt man hinner inte göra så mycket när man har dagis tiden att passa. Så hämta Filippa !
Till middag blev det fisk gryta super gott och enkelt. 
 
Nu är jag helt slut efter kvällens alla bestyr och ska sätta mig i soffan och bara vara. 
Puss och Kram ha en trevlig helg !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen