Grattis pappa 57 år

Idag vaknade jag vid halv nio, ovant att gå upp och inte ha någon att ta hand om. Så snabb klar att bege mig iväg vart jag då jag bara hade mig själv. Åkte in till stan köpte present kort på NK vi alla barn går ihop och ger tillsammans. 
Åkte sedan hem till mamma och pappa.
Grattis älskade Pappa /morfar på din dag vi tyckte det var roligt att vara med dig och fira den ! 
Mamma hade bakat en super god daim kladdkaka !!! Filippa hade hjälpt mormor med vaniljbullar, hon tycker det är så kul att hjälpa till ! 
Vi var väl hemma vid 18 tiden. Orkade inte laga någon mat så det blev rester. 
Har hållit på att fixa med kort frå¨n bloggmiddagen så snart kommer det ett inlägg om den med massa bilder !!! 
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen