Nellie tagit prover

Hej och Hå ! 
Idag vart det en vända till sjukhuset min lilla Nellie skulle ta lite blodprover och kissprov. 
Vi var där vid 13 tiden tyvärr så kunde dom inte ta blod från hennes små armar hittade inte något kärl. Så då tog dom i fingret och så klart gjorde det jätte ont så hon skrek massor. Tårarna bara sprutade lilla fisen men hon fick ett fint prinsess plåster. Åkte förbi panduro en snabbis innan jag hämtade Filippa, håller ju på med rosetter och behöved lim bla. Så nu ska jag bege mig till Cissi vi ska träna en sväng. 
 
Har gjort en förvaring till Rosetterna 
Nellies och Filippas Rosetter ( kommer från Byengberg, NK och mina egna 
Min lilla Nellie i väntrummet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen