Personlig träning online

Godmorgon! 
Jag har ju startat en 5 dagars diet onlie, det går bra hittills och har man givit sig in i något så ska jag fasiken slutföra det. Det är peronligträningonline, Kommer uppdatera om hur det går och resultat m.m. 
Så börja du med om du tänkt det det kommer ge resultat. 
Träning blev det i går det kallas Tabata träning är en form av högintensiv intervallträning. Hiit där du på kort tid kan uppnå väldigt stora träningsresultat.
Träningsformen är smart upplagd då du blandar högintensiva övningar med korta vilor under förut bestämd tid ofta 4 min. Läs mer HÄR 
 Ha en fin dag ! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Lycka till!

Ses på fredag :-)

2013-10-01 @ 13:55:05
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/
Postat av: Malin - allt och lite annat

Vad duktig du är! Jag blev förkyld så jag har inte orkat träna något. :( Hoppas kunna testa lite tabata imorrn om jag mår bättre!

Ska bli kul att ses på fredag! :)

2013-10-01 @ 20:55:40
URL: http://alltochliteannat.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen