Underbara barn mässan 2013

Har lite mera bilder från Underbarabarn mässan ! Jag vann ju en goodiebag som jag hämtade ut idag på mässans sista dag. När jag ändå var där gick jag ett varv =) 
 
Besökte bla Geggamojas monter, mam, kidskoncept
Gick och tävlade på några flera tävlingar som jag hade missat i fredags. Ska man åka på mässan så dom bästa dagarna att vara där är fredag eller söndag ! 
 
Kolla in vad fina saker från Geggamoja
 
I en monter fanns det underbara fina saker från lills
 
I min goodiebag som jag vunnit 
Om det är någon som är intresserad av att köpa nappflaskor med fina loepard, zebra eller camo så hör av er till mig (man kan även köpa större partier) så kontaktar jag Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen