Varm höst dag

Hej! 
Idag har det varit rätt skönt väder ute för att vara en höst dag i oktober. Jag och Nellie tog en promenad till centrum och mötte upp Gravida Anna och Jennie och lilla Söta Saga. Vi åt en god suchi lunch och sedan han vi med några butiker. Hämtade som vanligt på dagis vid 15 tiden och nu är det dax att börja med middagen. 
Det blir fisk gryta till middag. 
 
Igår var jag hos läkaren med Nellie och vi ska tillbaka dit på torsdag och ta nya blodprover. Och till diettist på fredag. Det är många läkarbesök hit och dit men jag måste få ett svar vad det kan bero på att hon inte växer. 
Så så ser våran vecka ut ! Hade egentligen en lunch date med min fina vän Emnet men jag får flytta på den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen